W warszawskim Hotelu Polonia Palace ogłoszono wyniki Rankingu „Bank Najbliższy Klientowi”. To prestiżowe zestawienie łączy w sobie ocenę ekspertów z firmy Expander oraz wyniki Klienckiego Rankingu Banków opracowanego przez CBM INDICATOR.
Bank Polskiej Spółdzielczości zajął 3 miejsce w kategorii „Bank najczęściej polecany innym klientom”. Nagrodę w imieniu Banku odebrała Izabela Fotyga, Dyrektor Departamentu Sprzedaży.
Wyróżnienie w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” jest kolejnym potwierdzeniem wysokiego standardu usług oferowanych przez Bank Polskiej Spółdzielczości.
Do oceny przygotowanej przez ekspertów z firmy Expander posłużyły cztery kluczowe z punktu widzenia Klientów elementy. Analizowano łatwość dostępu do placówek bankowych, funkcjonalność systemu bankowości elektronicznej i strony internetowej banku oraz jakość obsługi infolinii.
W badaniu przeprowadzonym przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR Klienci indywidualni ocenili banki pod względem ich nowoczesności, kompetencji obsługi, atrakcyjności oferty oraz stopnia zadowolenia z usług i produktów bankowych. Klienci mieli możliwość wskazywali, który bank ich zdaniem jest najbardziej godny polecenia.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/bank-bps-bankiem-najczesciej-polecanym-przez-klientow